ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

نهال ایروانی کیست | بیوگرافی و زندگینامه نهال ایروانی | زن ایرانی که در آمریکا قاضی شد

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

برای دومین بار در تاریخ جامعه ایرانیان آمریکا، یک بانوی ایرانی تبار با حکم فرماندار کالیفرنیا به عنوان قاضی دادگاه‌های شهر سانتا کلارا منصوب شده‌است. در ادامه می خوانیم نهال ایروانی کیست و بیوگرافی و زندگینامه نهال ایروانی و زن ایرانی که در آمریکا قاضی شد.

نهال ایروانی ثانی که در خلال سال‌‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ ریاست کانون وکلای ایرانی در آمریکا(IABA) مستقر در واشنگتن را به عهده داشته‌است، با حکم جری براون فرماندار ایالت کالیفرنیا از دوشنبه ششم ماه نوامبر ۲۰۱۷ فعالیت خود را در مجتمع دادگاهی سانتا کلارا آغاز کرد.

خانم ایروانی دانش آموخته رشته وکالت از دانشگاه اسنتفورد(۲۰۰۱)، حقوق قضایی از دانشگاه سانتا کلارا(۱۹۹۳) و جرم شناسی از دانشگاه کالیفرنیا در ایرواین(۱۹۹۰) است و پیشتر به عنوان معاون دادستان محلی در شهر سانتا کلارا به سیستم قضایی کالیفرنیا خدمت کرده بود.

خانم ایروانی همچنین در کمیته قضایی کانتی سانتا کلارا نیز عضویت داشته است که وظیفه آن بررسی صلاحیت نامزدهای قضایی (قاضی، دادستان، بازرس و سایر مقامات دادگاهی) و ارائه مشاوره به فرماندار ایالت برای انتصاب آنان است.

شهر سانتا کلارا بخشی از حومه شهر ایرانی نشین سن حوزه در شمال ایالت کالیفرنیا و در نزدیکی سانفرانسیسکو است و به دلیل مجاورت با «سیلیکون ولی» مرکز تجارت اینترنتی و فن‌آوری‌های اطلاعاتی جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط